24.11.06

Türkiye'de yeni çıkan bir Grafik Tasarım Dergisi


7 yorum:

anonymous dedi ki...

ABoreeeyn~!
"türkiye'de çıkan 'tek' bir grafik tasarim dergisi"

sevindim yahu!

Fuliyama dedi ki...

Ben de sevindim valla..teee eskiden bi dergi daha vardı sankim (adı neydi?) ama sonra bitmişti o da..bu tek ve ilk şimdilik, hadi bakalım:)
f

Erdem Ferit Baskaya dedi ki...

Fulyacım artık senin de makalelerini okumak isteriz bu grafik dergisinde.

Sevgiler,

anonymous dedi ki...

bir Media Cat vardi,
bir de Reklamcilar Dernegi'nin bir dergisi; fakat reklam grafigiydi ikisinin içerigi de.
Ha, bir de epey eskiden, galiba Bulent Erkmen'in önayak oldugu bir dergi vardi. Ebatlari büyüktü, beyaz, katlamali bir kapagi vardi. ikinci sayisini gordugumu hatirlamiyorum.

Bu dergide de, doç.dr.lar yazi yazmis. Acayip görünüyor. Magazinlerde titrin isi ne. he he.

içerigi fena degil gibi.

yav, okuldan iş göndersenize.

Funda dedi ki...

sizin berk sene basinda bu dergiden bahsetmisti bana, sanirim bu o dergi, sanirim bahsettigi dergiydi, ay pek karisti.

insanin hosuna gidiyor ayni donemden adamlarin isimlerini gormek. korkut v caglar okur bunlardan 2si. :) ben daa oturiim burda, demirbas listesine adimi yazdirmama ramak kaldi :P

Fuliyama dedi ki...

Valla garip bi dergiye benziyor hakikaten de...sadece iş diil makale de gönderilir..hadi fufu iş başına ne duruyorsun daha?:)

dadagu dedi ki...

bir dergi gibi benim hayatım
bu yüzden ölmem
batarım

cemal süreya