18.1.11

Ólafur Arnalds


Yeni tanıştığım bir müzisyen...

12 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

nasıl da çok istedim o kuşun yerinde olabilmeyi...

düş dedi ki...

seviyorum seni, icinden geleni izleyisini,ifade edisini ve blogunu:)

Fuliyama dedi ki...

Çok teşekkürler Düş'üm....stresli geçen bir günüme güneş gibi doğdu sözlerin...

Guguk Kuşu'nun da dediği gibi özgür hissettiğimiz bir gün olsun bugün hepimize..

Sevgimle....

SESSİZ VE SONSUZ dedi ki...

İstanbul'da bir yandan, Ólafur Arnalds bir yandan, yatay vaziyette gripli bana şifâ gibi geldi :)

Albümlerine de hemen ulaştım (internet sağolsun)

Sen de sağol, paylaştığın için :)

Sevgi ve selâm ile.

Fuliyama dedi ki...

Sevgili Sessiz ve Sonsuz, Ólafur Arnalds Şubat ayında Istanbul'da konser verecekmiş, biz katılamıycaz ama umarım sen katılabilirsin:)

Sevgimle

SESSİZ VE SONSUZ dedi ki...

Hemen ilgileneyim :)

Bazen plânlar programlara uymaz ama, keşke çıkıp gelebilseniz, "carpe diem" hesabı :)

Sevgi ve selâm ile.

Fuliyama dedi ki...

İşin ilginç yanı Şubat başında Istanbul'da olacağım 5 günlüğüne. Ama konser Şubat sonu gibiymiş:( Belli olmaz ama hayat denk getirir de belki sizinle yüzyüze görüşme fırsatımız olur:)
Sevgiyle

bilge dedi ki...

Harika bir paylaşım teşekkürler..

Fuliyama dedi ki...

Bloğuma hoşgeldin sevgili Billy, beğenmene sevindim.
Sevgiler

ömür dedi ki...

özgür olmak en paha biçilmez değer.o kuşla birlikte uçtum güzel melodi eşliğinde. harika bir paylaşımdı, emeğinize sağlık.

Ali İkizkaya dedi ki...

Sevgili Fuliyama !
Animasyon daki çizimler, iki boyutlu ve siyah beyaz oluşuyla.. müziğin muhteşem birlikteliği..
Tek bir gün için uçan tahta bir kuş..cuk.. Bana çok şeyler anlattı da ben dillendiremedim..
Sevgiyle...

Ful yaprakları dedi ki...

10-11 şubatta iksv salon'dalar efendim,
ben de orada olacağım ;)