hiii balçovaa, dede dağ..selam ederim daglar size,fuuuu nası nefes nefese çıkmıştım ve sen sürekli az kaldı, bak az kaldı demiştin, az çoka, çok da aza karışmıştı da o en tepe noktada oturup, gözümüzü kapattığımızda hiç olmuştuk,sesimize ses vermişti dag da.. ne guzeldiii:) sarıldım sevgimlee..
Sevgili Idea, Çoğu zaman görmek istediğimizi görürüz baktığımızda.. senin içinde imrenilecek bir güzellik olmasa, imrenerek bakamazdın belki de gördüklerine...her karenin arkasında yatan hikaye, onu yaşayanda gizli kalır..bakanlar sadece kendi hikayelerini görür belki de baktıklarında.. sevgimle...
Yorumlar
sarıldım sevgimlee..
Çoğu zaman görmek istediğimizi görürüz baktığımızda.. senin içinde imrenilecek bir güzellik olmasa, imrenerek bakamazdın belki de gördüklerine...her karenin arkasında yatan hikaye, onu yaşayanda gizli kalır..bakanlar sadece kendi hikayelerini görür belki de baktıklarında..
sevgimle...