hay allah konyadaydın demek, tam da benim doğum zamanıma denk gelmiş, beğenmene sevindim.. o güneşin batışını tam karşıdan seyrettiğimiz, mevla a türbesini bütünüyle tepeden gören bir evimiz vardı, akşamütü belli bir saatte kuşlar döner durudu mevlanın etrafında:D
ah ah bilseydim keşke, hem de doğum gününde seninle yüzyüze konuşmak ne hoş olurdu...artık bildiğime göre darısı bundan sonrasına:), güzel şehrini ve seni elbet yeniden görmek nasip olur inşallah...
Yorumlar
o güneşin batışını tam karşıdan seyrettiğimiz, mevla a türbesini bütünüyle tepeden gören bir evimiz vardı, akşamütü belli bir saatte kuşlar döner durudu mevlanın etrafında:D