edtskiasvcjfdhfgawgaweuafşa

düşüncelerim ben değilim. düşüncelerim beni benden alıkoyan gürültüler. kapılıp gitmeden düşüncelerime, bir saniye durup kafamdan geçen sözcük diziminin tüm harflerinin yerini değiştirdim, ve anlam bir anda yok oldu. anlamın yok olduğu yerde özüm içime doldu. varlığım ise biçimden özgür, şekilsiz olarak yeniden doğdu. ve böylece herşeyle "bir" oldu. 
İşte sadece bu "bir" saniye,  yaşamımdaki değişikliği aralayan kapı oldu. sonra içim yine düşüncelerle doldu, ama bu sefer, onlarla "bir" olmadığını bilerek...

bu yazıyı yazdığım anda, perdenin arkasına gizlenmiş büyük bir örümcek duvarın tepesine doğru  yol aldı ve beni yukardan izlemeye daldı...
ve bildim ki evren yine mesajını yolladı, bana ise hayran olmak kaldı...

iyi geceler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sarı Gagalı Siyah Kuş

Fu (Japonca Rüzgar)

Karadeniz, Yente Yaylası ve diğerleri...