Şu anda başka bir alemde, zeytin ağaçlarının gölgesinde, dünyaya bakmaktasın
Ben ise güneşli evimizde , müzikleri çoşturan bir ruh halinde, sanal pencerelere bakmaktayım. 
Ve aslında yeniden kendime bakmaktayım. Kendime bakarken aklımda sen, fark ediyorum ki, seninle "bir"likte olmak hayatımın en güzel seçimi, hayatı akışa bıraktığımda önümde açılan kapıdan içeri girmek, attığım en güzel adımmış. Ve yine anladım ki "aşk" olmak  "dost" olmaktan geçermiş. Bunu bana hergün büyük bir şefkatle öğrettiğin için, her halimle beni kabullendiğin, sevdiğin, ve bu hayatta yeninden, yeninden, ve yeninden yanımda olduğun için, sonsuz teşekkürler sevgili "eş"'im....


Asla bir buluta, "Nereye gidiyorsun?" diye sorma. Kendisi de bilmez; onun bir adresi, bir kaderi yoktur. Rüzgar değişirse güneye giderken kuzeye doğru hareket etmeye başlar. Bulut rüzgara, "Bu tamamen mantıksız. Güneye gidiyorduk, şimdi kuzeye yöneliyoruz. Tüm bunların anlamı ne?" diye sormaz. Onun için güney, kuzey, doğu, batı hiç farketmez. Arzusuz, hedefsiz, ulaşılacak bir yer olmadan sadece rüzgarla hareket eder; o yalnızca yolculuktan keyif alır. 
Osho

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sarı Gagalı Siyah Kuş

Fu (Japonca Rüzgar)

Karadeniz, Yente Yaylası ve diğerleri...