Teşekkürler 2011!


Her yılın bir hediyesi vardır. Görmek isteyene. Benim için, 2011'in en büyük hediyesi yoga ile tanışmak oldu. Ve kendimi hiç tahmin etmediğim bir yolda buldum. Çoğumuz gibi belki de:) Yine de sorgusuzca, sualsızca, takip ediyorum çıktığım yolu. Beni nereye götüreceğini düşünmeden. Sadece kedice bir merakla. İniş çıkışlarında, dalgarında, herşeyin bittiği noktalarda, bir de bakmışım, yeni bir patika çıkıveriyor önüme. Hani ormanda yürürken yolun sonu uçurummuş gibi gelir ya bazen, oysa bir de bakmışsınız, sadece bir dönemece gelmişsiniz...

İşte böyle yanılsamalarla devam ediyorum yola. Her son gibi görünenin aslında yeni bir başlangıç olduğunu keşfederek, teşekkürlerimi sunuyorum 2011'e. Ve kucaklıyorum 2012'yi, yepyeni bir günle:)...

Yorumlar

hey, bu yeni sene sana güzel kesifler ve düsüncelerinde, güzel ilerlemeler getirsin ?! Gerçi, bu sözü asya yilbasi olunca tekrar söylerim sana herhalde...

Yollar... sen çocukken ne isterdim ? Ben : keyifli yasayan bir "vagabond" olmayi, evsiz bir gezgin.

Sonuçta ne oldum ? Sikici bir meslek yapan bir memur. Ilk istedigim yola benzemiyor.

Ama görünüslerin ardindan bakarsan, sonuçta, her seye ragmen hayattan keyif alan birisi oldum, keyifli ve keyifle yasayan biri. O'da nefis bir his, sonuçta ^^'

Sen'de de eminim, aynaya bakarsan, güzel bir yüz görürsün ^^'
Dogru anlatabildimmi söylemeye çalistigimi...
neyse, yeni yilin kutlu olsun kara kedi !!
Fuliyama dedi ki…
Evet hem de çok güzel anlattın kara kedim, herzaman ki gibi! Gezginlik içimizde başlar ve içimizde biter sanırım:) Ben de yeni yılını kutlar sevgiyle kucaklarım seni! Mucksss!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sarı Gagalı Siyah Kuş

Fu (Japonca Rüzgar)

Karadeniz, Yente Yaylası ve diğerleri...